sociální firma

Futurumf-logo_ok

facebook

Podporují nás:

Opz_barevne

Jck_nove_logo_400

Města:

Zdr-mestota

Sezimovo ÚstíSezimovo Ústí

Jindřichův Hradec2000px-znak_jindrichova_hradce-svg

Nadace a soukromé společnosti:

Nadace-cezorezBrisk-logo-big MicrosoftTechsoupLogo_cz-01

Csob_rLogo_20_let_ndh_rgb_modra_02

DĚKUJEME!



Komunitní tým

Hlavním cílem služby je udržet a zvýšit kvalitu života uživatele, tedy zajistit stav, kdy uživatel má důstojné podmínky pro život a čerpá všechny služby, které potřebuje pro svůj spokojený život v přirozeném prostředí.

KOMU JE SLUŽBA URČENA

Služba je určena dospělým osobám s duševním onemocněním, zejména se schizofrenií popř. dalšími nemocemi z okruhu psychotických poruch, kteří žijí v táborském regionu.

PODMÍNKY SPOLUPRÁCE

> doporučení ošetřujícího psychiatra

> souhlas s podmínkami smlouvy o poskytnutí služby

> respektování Vnitřních pravidel komunitního týmu

ZAJIŠTĚNÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Komunitní tým tvoří odborní pracovníci, kteří jednak splňují kvalifikaci dle zákona o sociálních službách a dále mají vhodné doplňkové vzdělání, zejména v tzv.případovém vedení (case managementu), psychiatrickém minimu a základech psychosociální rehabilitace, případně absolvovali psychoterapeutické či sebezkušenostní výcviky.

Vedoucí týmu:

Bc. Ladislav Brynych

tel.: 776 188 869, 381 252 684

email: brynych@fokustabor.cz

Sociální pracovníci pro Táborsko a Soběslavsko:

Bc. Pavla Müllerová, tel.: 777 706 096, mullerova@fokustabor.cz

Bc. Simona Severová, tel: 734 151 182, severova@fokustabor.cz

Bc. Pavel Vít, tel: 775 748 482, vit@fokustabor.cz

Bc. Lea Stiborová, tel.: 777 721 789, stiborova@fokustabor.cz

Martina Blažková - zdravotní sestra, tel.: 603 246 765, blazkova@fokustabor.cz

Vlasta Szutáková - peerkonzultant, tel.: 734 318 594, szutakova@fokustabor.cz

Sociální pracovníci pro Jindřichohradecko, Třeboňsko a Dačicko:

Mgr. Kateřina Matlasová, tel.: 777 721 703, matlasova@fokustabor.cz

Mgr. Jaroslava Paštiková, tel.: 777 721 705, pastikova@fokustabor.cz

Bc. Radka Plucarova, tel.: 777 706 094, plucarova@fokustabor.cz

Pracovnice programu podporovaného zaměstnávání

Bc. Vladimíra Stráňková, tel: 777 706 093, strankova@fokustabor.cz

 

TŘI ZÁKLADNÍ TYPY PODPORY

1. Případové vedení

- program určený klientům, kteří se ocitli v situaci, která je pro ně buď velmi nepřehledná a potřebují se v ní zorientovat nebo je její řešení složité a náročné, popř. vyžadující propojení několika různých služeb, či zapojení širšího okolí. Pracovník je s klientem v poměrně intenzivním kontaktu, cca 3x až 4x měsíčně, v době krize i častěji.

2. Poradenství

- obvykle využívané při řešení jednorázové, či krátkodobější zakázky. Také se nabízí jako podpora při zprostředkování jiné sociální služby.

3. Skupinová podpora

- zaměřená na aktivizaci uživatelů prostřednictvím nácvikových programů a volnočasových aktivit.

CO NABÍZÍ

>Pomoc v nalezení řešení složité osobní situace (neuspokojivé vztahy s okolím, ztráta zaměstnání, ztráta bydlení, ...)

>Pomáháme klientům v aktivním předcházení a zvládání krizových situací spojených se zhoršením zdravotního stavu.

> Radu nebo praktickou pomoc při hospodaření s penězi včetně pomoci v zajištění sociálních dávek.

> Snažíme se podpořit vlastní sebedůvěru a dovednosti potřebné k psychické pohodě a zlepšení kvality života.

> Pomáháme hájit klientova práva a zájmy.

> Informování klienta o existujících službách (nejen Fokusu Tábor), pomoc při výběru vhodné služby a její zprostředkování.

> Spolupráci s blízkým okolím - s rodinou, blízkými lidmi, sousedy, lékaři, úředníky apod.

JAK JE SLUŽBA POSKYTOVÁNA

> Využívání služby je zcela dobrovolné a závisí tak pouze na Vašem rozhodnutí.

> Služba je poskytována bezplatně, a to každý všední den od 7:30 do 16:00 hodin - po předchozí domluvě se svým pracovníkem i mimo tento čas.

> Naši podporu poskytujeme v místě, které si dohodnete s Vaším pracovníkem (domácí prostředí, kavárna, úřad...), případně můžeme využít zázemí naší kanceláře.

> Rozsah a podobu podpory s každým uživatelem individuálně plánujeme a přizpůsobujeme jí s ohledem na jeho přání, situaci a individuální potřeby (setkávání 1x týdně až 1x měsíčně).

> Před poskytováním služby Vás podrobně seznámíme se závaznými pravidly spolupráce ve službě a teprve následně je uzavřena Smlouva o poskytnutí služby.

> Smlouva se uzavírá individuálně, obvykle na dobu 1 měsíce až 1 roku s možností prodloužení. Uživatel služby má právo od ní kdykoliv bez následků odstoupit.

> Pracovníci Komunitního týmu jsou zavázáni k mlčenlivosti a dodržování vnitřního Etického kodexu.

PRINCIPY PRÁCE:

> Podporovat samostatnost klienta. Nedělat za něj, co zvládne sám.

> Individuální přístup a nezávislost uživatele.

> Dobrovolnost, respekt k přáním uživatele.

> Týmová práce.

> Využíváme služby či instituce v místě veřejně dostupné.

Letáky ke stažení:

  1. oblast Táborska: Kot_ta_10_2016
  2. oblast Jindřichova Hradce, Třeboně a Dačic: Kot_jh_10_2016

 


Webové stránky zdarma od BANAN.CZ | přihlásit se | admin | registrace | podmínky | mapa stránek